Analiza statystyczna w medycynie

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Średnie, mediany i korelacje
Dane, których potrzebujesz, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe swoich produktów lub bardziej efektywne następstwa przeprowadzonych kampanii reklamowych są „na wyciągnięcie ręki”. Wystarczy po nie sięgnąć. 

Analiza statystyczna i odpowiednie dla tego rodzaju badań, techniki i narzędzia sprawiają, że eksperci z dziedziny statystyki, ekonomii, matematyki i socjologii wskażą najlepsze dla Twojego przedsiębiorstwa rozwiązania, dzięki którym będziesz mógł zadecydować o nowym planie rozwoju i wdrażaniu nowych metod do osiągania sukcesu.    

 

Healthcare w analizie statystycznej
Przemysł opieki zdrowotnej odnotował ogromny napływ innowacyjnych produktów 
i usług obejmujących biotechnologię, urządzenia medyczne, diagnostykę, farmaceutyki i inne leki. Aby lepiej zrozumieć pojawiające się trendy i skoncentrować inwestycje tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści, kluczowe znaczenie ma zrozumienie, co myślą lekarze, pacjenci, inni pracownicy służby zdrowia, jak funkcjonuje konkurencja. 

Dedykowane medycynie badania BioStat® zapewniają szeroki dostęp do tysięcy wyprofilowanych respondentów, wykorzystując szczegółowe informacje dotyczące zróżnicowanej charakterystyki pod kontem demograficznym i psychograficznym. Nasi eksperci wskażą Ci ich postawy, wartości i przekonania dotyczące korzystania z Twoich produktów i usług. Analiza statystyczna w marketingu medycznym to kompleksowe: 

•    Ocena ryzyka odejścia klientów od Twojej marki, 
•    Prognozowanie sprzedaży i utrzymanie produktów jak i usług na rynku,
•    Przewidywanie lojalności klientów wobec marki,
•    Sprawdzenie skuteczność kampanii reklamowych,
•    Przetestowanie świadomości spontanicznej i wspomaganie marki,
•    Badanie opinii o produktach



Oko w oko z opinią pacjentów
Innowacje wprowadzone do narzędzi badawczych sprawiają, że eksperci marketingu rynku medycznego mogą coraz lepiej poznać opinie bezpośrednich odbiorców produktów - pacjentów, które w efekcie działań branży Healthcare mają wpływ na jakość ich życia. Analiza statystyczna w medycynie umożliwia przeprowadzenie badań z zakresu tematyki marketingowej. Możesz się dowiedzieć m.in.:

•    Czy pacjenci przestrzegają zaleceń lekarskich?
•    Jakie są zachowania terapeutyczne pacjentów?
•    O zwyczajach zakupowych pacjentów.
•    Jakie są opinie na temat opakowań Twoich produktów?
•    O znajomości Twojej marki i wizerunku producentów leków.
•    Jaki jest potencjał marketingowy proponowanych przez Ciebie produktów i usług?
•    Jak popularne są stosowane produkty lecznicze, usługi i suplementy diety?
•    Czy istnieją bariery podczas stosowania leków konkretnych producentów?

 

Zyskaj przewagę nad konkurencją nawet w 48h
Przez panel konsumencki Badanie Opini masz możliwość prowadzenia cyklicznych ankiet wśród pacjentów. Możesz sam zaprojektować ankietę i skonsultować jej fachowość z ekspertami BioStat®. Tysiące zróżnicowanych pacjentów pod względem psychologicznym i psychograficznym w panelu jest gotowych, aby rzetelnie udzielić odpowiedzi na interesujące Cię pytania. Ostateczne wyniki badań wraz z analizą otrzymasz już w ciągu 48h.

Tagi

badania rynku medycznego analizy rynku analizy rynku medycznego analiza rynku medycznego
Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.