Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Utrzymanie pozycji i rozwój

Stabilna pozycja na rynku w silnie konkurencyjnej branży nie obędzie się bez przeprowadzenia odpowiednich działań pozwalających przewidzieć zmiany sektora, w którym funkcjonuje firma, instytucja naukowa lub zespół prowadzący badania. Profesjonalne analizy statystyczne wykonywane, przez zespół ekspertów dysponujących odpowiednimi narzędziami analitycznymi, pozwalają na rozwój firm, wspierają pracowników naukowych oraz rozwijają polskie badania medyczne.
 

Analizy i doświadczenie

Szukając firmy, która może przeprowadzić analizy statystyczne należy zwrócić uwagę na całość procesu badań. Zespół statystyków posiadających doświadczenie w prowadzeniu analiz wykona zlecony projekt rzetelnie wraz z:

  • Projektem badań zawierającym: plan analizy statystycznej, wybór losowania próby, proces randomizacji próby, przygotowanie kwestionariusza ankiety, a także projekt eCRF, wybór metody analizy statystycznej,
  • Etap gromadzenia danych, podczas którego wykonywana jest baza danych, przeprowadza się badania w formie online, digitalizację i zarządzanie wprowadzanymi danymi, przygotowanie wyników w formie graficznej,
  • Wybór metod analizy statystycznej jest zależny od celu badań. Zespół ekspertów posługuje się najczęściej metodami:
  1. Analizy regresji,
  2. Analiz przeżycia,
  3. Testów statystycznych,
  4. Analizy korelacji.
     

Wykonując badania, eksperci powinni posługiwać się technologiami o najwyższym stopniu zaawansowania. Aby dopasować się do wymogów klientów, a także móc zrealizować badanie w każdego typu sektorze warto zwrócić uwagę na stosowane pakiety statystyczne i rodzaj oprogramowania. Ważne jest też doświadczenie zespołu, zdobyte w ciągu lat działalności
i realizowania zleceń.
 

Jaką agencję badawczą wybrać?

Warto wybrać agencję badawczą, której członkowie zespołu posiadają wyższy stopień wykształcenia niż magister. To zapewnia klienta o wysokim poziomie zaangażowania w działalność naukową oraz znajomość standardów panujących w sektorze naukowym. Analizy statystyczne agencji badawczej BioStat® można polecać, jako rzetelne przeprowadzane przez ekspertów z wielu dziedzin. Część z nich to osoby posiadające tytuł doktora, zdobyty na najlepszych polskich uczelniach. Ich praca wesprze działania zmierzające do opublikowania wyników badań naukowych w czasopismach listy filadelfijskiej, a także mające na celu przygotowania do konsyliów, konferencji i innego typu spotkań naukowych.

Tagi

analizy statystyczne centrum statystyki analizy danych analiza danych statystyka medyczna biostatystyka analizy statystyczne z gwarancją statystyka do doktoratu statystyki opisowe profesjonalne analizy statystyczne
Dobre nawyki dla serca Choroba zwyrodnieniowa stawów erecepta na wyciągnięcie każdej ręki Badania rynku – o czym warto wiedzieć? 3 sposoby na podniesienie wskaźnika NPS Ból łydki: czy to jest zapalenie żył? Co powinieneś wiedzieć na temat mitów dotyczących badań satysfakcji klientów? Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.