Kompleksowe analizy rynku

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Badania marketingowe

Skończyły się już czasy, kiedy biznes polegał wyłącznie na tym, co zaobserwował jego założyciel. Dziś, aby odnieść sukces, wykorzystuje się rozmaite narzędzia, które pozwalają sprawdzić, jakie jest zapotrzebowanie osób na konkretnym terenie w danej dziedzinie. To sprawia, że biznes nie tylko ma większe szanse na powodzenie, ale jest również ukierunkowany adekwatnie do oczekiwań rynkowych.

Cele badań marketingowych 

Rozmaite badania marketingowe wykonujemy przede wszystkim po to, aby poznać opinie w danej lokalizacji czy grupie społecznej oraz ocenić zapotrzebowanie na konkretne usługi czy produkty. To szansa dla firm, które albo chcą zacząć się rozwijać w danym kierunku, albo po prostu sprawdzają, czy w danym regionie albo grupie społecznej jest w ogóle grupa odbiorców ich potencjalnych usług i produktów.

O krok przed konkurencją

Rozmaite badania rynku przeprowadzane przez firmę Biostat to przede wszystkim szansa na to, aby być zawsze krok przed nasza konkurencją, zwłaszcza gdy jest ona dość spora w danej branży. Badania rynku pozwalają poznać aktualne preferencje odbiorców czy prawa rządzące konkretną branżą, a to daje z kolei jasny komunikat dotyczący zmiany kierunku działań firmy albo jej wyspecjalizowania na drodze uzyskania jeszcze lepszych rezultatów sprzedażowych.

Poprawa jakości obsługi

Niektóre marki decydują się na wykonywanie specyficznych badań rynku, których celem jest określenie zadowolenia klientów z ich obsługi prowadzonej przez firmę. Jest to dobry sposób na uzyskanie informacji zwrotnej i poprawę jakości działania w dziedzinie obsługi klienta, ale również metoda na uzyskanie informacji odnośnie tego, co można jeszcze poprawić, aby na tle konkurencji stać się korzystniejszym dla klienta.

Lepsza reklama

Badania marketingowe przeprowadzane przez nas mają także za zadanie ocenić jakość komunikatów reklamowych nadawanych przez markę. Takie pomiary pozwalają zaoszczędzić środków, które wydawane są na reklamy źle odbierane przez potencjalnych klientów. To również szansa na wyróżnienie się z tłumu konkurencji w bardziej obleganych branżach, gdzie komunikaty reklamowe trafiają do trudnych odbiorców.

Nowy kierunek rozwoju

Warto również pamiętać o tym, że wykonywanie regularnych badań rynku to nie tylko szansa na zyskanie większej ilości klientów dla istniejących już projektów, np. za pomocą odpowiednio spersonalizowanych komunikatów reklamowych. To także możliwość znalezienia warunków rozwojowych dla nowych gałęzi działalności oraz opcja rozpoznania nisz rynkowych, które dają szansę na rozwój poza dotychczasową tematyką firmy.

Już dzisiaj skontaktuj się więc z nami w celu zlecenia nam realizacji badania marketingowego! Nasze 12-letnie doświadczenie to gwarancja uzyskania wartościowych wniosków, pozwalających usprawnić działania biznesowe. 

Badania ankietowe od 4 zł.