Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Centrum Badawczo-Rozwojowe - sektory działań

Nowe rozwiązania dla sektora naukowego i biznesowego to działania, które dotyczą niewielkiej liczby polskich przedsiębiorstw. Ten ułamek, który tworzy i rozwija innowacje wykorzystywane w branży energetycznej, farmaceutycznej, medycznej, czy też w branży inżyniersko-informatycznej. Mowa o Centrach Badawczo-Rozwojowych (CBR), odpowiadających za intensyfikację pozytywnych zmian w codziennym życiu wielu Polaków.
 

Działania Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®

Zmieniająca się struktura społeczna stawia przed przedsiębiorstwami posiadającymi status Centrum Badawczo-Rozwojowego nowe wyzwania. Jako jednostka, która staje się elementem struktury łączącej polską gospodarkę z nauką i innowacjami technologiami, Centrum Badawczo-Rozwojowe angażuje się w działania we wspomnianych wcześniej sektorach, mierząc się z wyzwaniami dotyczącymi zmian cywilizacyjnych, tj.: 
•    coraz większa zachorowalność na nowotwory w ostatniej dekadzie;
•    zapotrzebowanie na nowe metody terapii; 
•    powszechna cyfryzacja obejmująca polską służbę zdrowia; 
•    zmiany stylów życia mieszkańców naszego kraju.  


Badania w branży medycznej i farmaceutycznej podejmuje również BioStat®, w którego zespole znajdują się wysoko wykwalifikowani eksperci z dziedzin takich jak: biostatystyka, bioinformatyka, statystyka medyczna, IT, matematyka stosowana, biologia, rozwija współpracę z liderami w polskim sektorze naukowym oraz biznesowym w zakresie tworzenia i rozbudowy zaawansowanych aplikacji. 
 

Centrum Badawczo-Rozwojowe – efekty działań

Skonstruowane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe systemy są pożądanymi na rynku systemami, dzięki którym można sprawniej, bezpieczniej i lepiej prowadzić procedury naukowe (tj. badania kliniczne w medycynie) czy też wprowadzić innowacyjne rozwiązania służące komercyjnym przedsiębiorstwom. Centrum Badawczo-Rozwojowe posiadając odpowiednie zaplecze techniczne, doświadczenie i zasoby ludzkie może prowadzić również badania na rzecz instytucji życia publicznego. Efektem tych działań jest:

  • rozwój poszczególnych branż i przedsiębiorstw w zakresie wprowadzenia nowych produktów i usług, odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów oraz badań jakości, a także wsparcie zmian strategii marketingowych,
  • wsparcie zarządzania danymi z badań klinicznych oraz pomoc w trakcie opracowania wyników badań naukowych,
  • monitorowanie opinii społecznych i stylów życia Polaków we wskazanych kwestiach.

 

BioStat® jako Centrum Badawczo-Rozwojowe

Ukierunkowanie na innowacyjne rozwiązania oraz partnerska współpraca na polskim i międzynarodowym rynku biznesowym, czy też naukowym sprawiła, że w ciągu 15 lat działalności BioStat® stał się jednym z liderów w branży. Potwierdzeniem wieloletniego zaangażowania w polską gospodarkę i rozwój sfer: medyczno-farmaceutycznej, FMCG, sektora naukowego, finansowo-kredytowego, jak również sfery publicznej jest nadanie przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii przedsiębiorstwu BioStat® Sp. z o.o., statusu  Centrum Badawczo-Rozwojowego.

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat


 

Tagi

Centrum Badawczo-Rozwojowe agencja badawcza badania rynku firma badawcza analizy rynku analiza rynku analiza danych B+R CRO
Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.