Krok w krok za pomysłem specjalisty

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Elektroniczna dokumentacja medyczna jest jednym z efektów rozwoju cyfryzacji w Polsce. Ogromnym wsparciem okazały się być rozwiązania z branży IT dla służby zdrowia, to dzięki nim można bezpieczniej przechowywać dokumentację medyczną – dzięki zastąpieniu papierowych dokumentów elektronicznymi wersjami; szybciej przesyłać informacje dotyczące pacjentów i dokumenty, np. e-zwolnienia. Udoskonalenie rozwiniętych kalendarzy z przejrzystymi grafikami pozwala mieć stały dostęp specjalistów liczby planowanych wizyt w gabinetach i lepiej ułożyć sobie plan pracy. Jednak EDM to nie tylko szablonowe działania, w zaproponowanych przez programy formach, to także możliwość wprowadzania własnych pomysłów, aby lepiej łatwiej i bardziej intuicyjnie móc współpracować z pacjentem dzięki Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Programy do obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej oferujące możliwość wprowadzania własnych rozwiązań i pomysłów do istniejących już systemów to kolejny krok na drodze w innowacjach. Dzięki stałym konsultacjom z różnymi specjalistami z zakresu medycyny, eksperci i twórcy programu Medfile zauważyli potrzebę wprowadzenia Indywidualnej Karty Pacjenta. Jest to specjalny moduł w programie Medfile EDM, dzięki któremu każdy lekarz bądź fizjoterapeuta może stworzyć kartę wizyty odpowiadającą własnym potrzebom.

Wielość rozwiązań w tym module pozwala na szeroką rozbudowę karty wizyty pacjenta pod wymogi specjalizacji i indywidualne pomysły lekarzy i fizjoterapeutów. Teraz Indywidualna Karta Wizyty może być dopasowana wyłącznie dla pacjentów jednego specjalisty.

Budowa tego rodzaju karty jest bardzo prosta. Z poziomu „Moje konto” wystarczy wybrać moduł „Formularze” i tam wybrać polecenie „+ Dodaj Formularz”. Następnie program przekieruje do budowy formularza, gdzie pojawią pola, dzięki którym można zbudować kartę: tekstowe, graficzne, liczbowe, wielokrotnego wyboru, pola rozpoznań ICD oraz ICF,  i wiele innych.

Indywidualna Karta wizyty jest tworzona jeden raz. Następnie przy każdym pacjencie nie ma przymusu tworzenia jej na nowo. Po zapisaniu gotowej karty można z niej korzystać podczas wszystkich wizyt. To bardzo wygodne, ponieważ można korzystać z wypracowanego wzorca działań podczas wszystkich wizyt.

Istnieje także możliwość tworzenia wielu specjalistycznych Indywidualnych Kart Pacjenta i swobodnego wybierania pomiędzy nimi w zależności od tego, z jakim pacjentem spotyka się specjalista. Jeśli lekarz prowadzi II rodzaje praktyki np.: lekarza rodzinnego i pediatry może stworzyć odpowiednie dla siebie dwie karty i korzystać z nich zależnie od tego z jaki pacjent przyjdzie do jego gabinetu. Wszystkie te możliwości udostępnia Medfile EDM.

Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.