Analiza statystyczna w medycynie

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Średnie, mediany i korelacje
Dane, których potrzebujesz, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe swoich produktów lub bardziej efektywne następstwa przeprowadzonych kampanii reklamowych są „na wyciągnięcie ręki”. Wystarczy po nie sięgnąć. 

Analiza statystyczna i odpowiednie dla tego rodzaju badań, techniki i narzędzia sprawiają, że eksperci z dziedziny statystyki, ekonomii, matematyki i socjologii wskażą najlepsze dla Twojego przedsiębiorstwa rozwiązania, dzięki którym będziesz mógł zadecydować o nowym planie rozwoju i wdrażaniu nowych metod do osiągania sukcesu.    

 

Healthcare w analizie statystycznej
Przemysł opieki zdrowotnej odnotował ogromny napływ innowacyjnych produktów 
i usług obejmujących biotechnologię, urządzenia medyczne, diagnostykę, farmaceutyki i inne leki. Aby lepiej zrozumieć pojawiające się trendy i skoncentrować inwestycje tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści, kluczowe znaczenie ma zrozumienie, co myślą lekarze, pacjenci, inni pracownicy służby zdrowia, jak funkcjonuje konkurencja. 

Dedykowane medycynie badania BioStat® zapewniają szeroki dostęp do tysięcy wyprofilowanych respondentów, wykorzystując szczegółowe informacje dotyczące zróżnicowanej charakterystyki pod kontem demograficznym i psychograficznym. Nasi eksperci wskażą Ci ich postawy, wartości i przekonania dotyczące korzystania z Twoich produktów i usług. Analiza statystyczna w marketingu medycznym to kompleksowe: 

•    Ocena ryzyka odejścia klientów od Twojej marki, 
•    Prognozowanie sprzedaży i utrzymanie produktów jak i usług na rynku,
•    Przewidywanie lojalności klientów wobec marki,
•    Sprawdzenie skuteczność kampanii reklamowych,
•    Przetestowanie świadomości spontanicznej i wspomaganie marki,
•    Badanie opinii o produktach



Oko w oko z opinią pacjentów
Innowacje wprowadzone do narzędzi badawczych sprawiają, że eksperci marketingu rynku medycznego mogą coraz lepiej poznać opinie bezpośrednich odbiorców produktów - pacjentów, które w efekcie działań branży Healthcare mają wpływ na jakość ich życia. Analiza statystyczna w medycynie umożliwia przeprowadzenie badań z zakresu tematyki marketingowej. Możesz się dowiedzieć m.in.:

•    Czy pacjenci przestrzegają zaleceń lekarskich?
•    Jakie są zachowania terapeutyczne pacjentów?
•    O zwyczajach zakupowych pacjentów.
•    Jakie są opinie na temat opakowań Twoich produktów?
•    O znajomości Twojej marki i wizerunku producentów leków.
•    Jaki jest potencjał marketingowy proponowanych przez Ciebie produktów i usług?
•    Jak popularne są stosowane produkty lecznicze, usługi i suplementy diety?
•    Czy istnieją bariery podczas stosowania leków konkretnych producentów?

 

Zyskaj przewagę nad konkurencją nawet w 48h
Przez panel konsumencki Badanie Opini masz możliwość prowadzenia cyklicznych ankiet wśród pacjentów. Możesz sam zaprojektować ankietę i skonsultować jej fachowość z ekspertami BioStat®. Tysiące zróżnicowanych pacjentów pod względem psychologicznym i psychograficznym w panelu jest gotowych, aby rzetelnie udzielić odpowiedzi na interesujące Cię pytania. Ostateczne wyniki badań wraz z analizą otrzymasz już w ciągu 48h.

Tagi

badania rynku medycznego analizy rynku analizy rynku medycznego analiza rynku medycznego
Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.