Ankiety w działalności biznesowej

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Statystyki pokazują, że aż 91 proc. niezadowolonych klientów nie skorzysta ponownie z usług danej firmy, jednak dodatkowo przekaże niepochlebną opinię o swoim doświadczeniu średnio 9 osobom. Ważna jest więc dobra obsługa, która powinna celować w zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrzeby te trzeba jednak dogłębnie poznać, do czego służą między innymi ankiety. Jakie informacje można dzięki nim uzyskać?

 

Produkt, który spełnia potrzeby

 

„Nie zgaduj. Zmierz.” To krótka maksyma Slavy Akhmechet, product managera zajmującego się głównie tworzeniem informatycznych narzędzi dla biznesu. Na bazie swojego doświadczenia poznał on wartość danych, jaką mają one dla zwiększenia wolumenu sprzedaży, niezależnie od produktu. Jedną z użytecznych informacji, którą warto uzyskać jest nie to, jaką potrzebę spełnia produkt w oczach twórcy, ale co daje klientowi.

 

Potrzeby te mogą być bowiem różne, od czysto funkcjonalnych (samochód przewożący z punktu A do punktu B), aż po emocjonalne (samochód pozwalający na doświadczenie płynące z szybkiej jazdy). Z wielu tych potrzeb firmy nie zdają sobie sprawy, dopóty nie poznają zdania swoich klientów.

 

Uzyskiwanie miarodajnych opinii

 

Aby uzyskać od klientów użyteczne informacje odnośnie firmy i jej produktów, warto postawić na nowoczesne narzędzie jakim jest ankieta online. Jakie dokładnie daje ona możliwości? Przede wszystkim pozwala na dotarcie do dokładnie sprecyzowanej grupy osób. Taką możliwość mają korzystający z platformy Badanie Online, na której zarejestrowanych ponad 100 tys. ankietowanych.

 

Są oni podzieleni ze względu na wiele kryteriów, od wieku, przez wykonywaną pracę, aż po zainteresowania, dzięki czemu zlecając wypełnianie ankiety można bardzo precyzyjnie określić, do kogo ma ona trafić.

 

Twoimi klientami są zazwyczaj osoby z dużych miast w przedziale wiekowym 19-30? A może masz produkt, którym będą zainteresowane tylko osoby podróżujące? Serwis Badanie Online pozwala nawet na tak precyzyjne określenie próby, co pozwala uzyskać tylko miarodajne opinie dokładnie od swojej grupy docelowej.

 

Jakie informacje uzyskam dzięki ankiecie?

 

Prowadzisz biznes i chcesz dowiedzieć się, kiedy wykorzystać ankietę online? Zrób to gdy chcesz:

 

  • zbadać wizerunek swojej firmy przed rebrandingiem,
  • sprawdzić elastyczność cenową potencjalnych klientów (ile są w stanie zapłacić za produkt lub usługę),
  • ocenić materiał reklamowy przed jego publikacją,
  • poznać powody, dla których marka notuje spadek sprzedaży,
  • poznać zwyczaje zakupowe konsumentów,
  • zbadać koncepcję produktów i opakowań, które dopiero zostaną wprowadzone na rynek.

 

Jak doskonale widać ankiety online to doskonałe narzędzie, które w rękach osób zajmujących się sprzedażą i marketingiem może w dłuższym okresie czasu pozwolić na zwiększenie sprzedaży. Uzyskaj te informacje tworząc ankietę online na intuicyjnie działajacej platformie Badanie Online.

Tagi

ankietyzacja badanie ankietowe badania rynkowe badanie marketingowe agencja badawcza
Dobre nawyki dla serca Choroba zwyrodnieniowa stawów erecepta na wyciągnięcie każdej ręki Badania rynku – o czym warto wiedzieć? 3 sposoby na podniesienie wskaźnika NPS Ból łydki: czy to jest zapalenie żył? Co powinieneś wiedzieć na temat mitów dotyczących badań satysfakcji klientów? Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.