Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Intuicyjnie i samodzielnie

Stworzenie profesjonalnej ankiety badawczej może przysłużyć się wielu procesom rozwojowym w przedsiębiorstwie. W perspektywie marketingowej, dzięki dobrej jakości badaniom ankietowym można pozyskać informacje dotyczące:

  • opinii na temat sprzedawanych produktów i usług,
  • satysfakcji klientów z jakości obsługi,
  • lojalności klientów w stosunku do Twojej marki,
  • informacji dotyczących zainteresowania wdrażanym na rynek produktem lub usługą,
  • weryfikacji standardów obsługi,
  • opinii respondentów w zakresie wybranej tematyki,
  • jakości świadczonych usług medycznych.
     

Aby wykreować dobrej jakości kwestionariusz ankiety i przeprowadzić badanie, potrzebny jest odpowiedni warsztat wiedzy z zakresu metodologii badań, statystyki oraz dostęp do grona respondentów, którzy udzielą odpowiedzi na postawione w formularzu pytania. Badania ankietowe prowadzone samodzielnie w systemie SurvGO™ nie wymagają przygotowania z wyżej wspomnianych dyscyplin. System pozwala swobodnie stworzyć ankietę, proponując rozwiązania dostępne w szablonie lub przygotować pytania kwestionariuszowe we własnym zakresie.
 

Rozsyłaj różne kwestionariusze w wygodny sposób

Odpowiednio dobrani respondenci to jeden z kluczowych elementów eksploracji. Gotowe kwestionariusze ankietowe możesz także przesłać do swoich: klientów, zainteresowanych marką respondentów, czy też znajomych, na kilka sposobów. System daje możliwość ankietyzacji:

  • poprzez sms,
  • online,
  • przy wsparciu profesjonalnego studia telefonicznego CATI,
  • w papierowej wersji.
     

Zaproszenie do badania ankietowego można umieścić na jednym z popularnych portali społecznościowym, a także przesłać e-mailem lub SMS -em do respondentów. Treść zaproszenia zależy od Ciebie. Zaletą badań prowadzonych przez aplikację SurvGo™  jest także możliwość realizacji badania ankietowego zróżnicowanego ze względu na typ: anonimowego, z kodem dostępu lub z opcją rejestracji do badania.

Jeśli chcesz uzyskać opinie od dużej i zróżnicowanej grupy respondentów w ciągu kilku godzin, możesz zrealizować swoje badanie z pomocą panelu konsumenckiego Badanie-opinii.pl. Dzięki panelowi masz także możliwość doboru odpowiedniej charakterystyki respondentów pod względem demograficzno-psychologicznym.
 

Szybkie wyniki, raporty i kontrola kosztów

Wyniki badań ankietowych realizowanych w SurvGo™, możesz śledzić na bieżąco. Responsywny interface aplikacji umożliwia filtrowanie rozkładu odpowiedzi na poszczególne pytania zadane respondentom. Masz stały wgląd w statystyki dotyczące postępu badania. Dzięki monitorowaniu realizacji badań utrzymujesz pod stałą kontrolą jego koszty. Raport z przeprowadzonych badań otrzymasz po ich zakończeniu. W panelu klienta znajdziesz zestawienia wyników, które można pobrać do popularnych formatów m.in. MS Excel.

Cena badań realizowanych w systemie SurvGo™ jest uzależniona od dwóch czynników: liczby pytań w formularzu oraz wielkości próby badawczej. Konkurencyjne koszty realizacji badań ankietowych oraz ekspresowe wykonanie sprawia, że SurvGo™ jest jedną z najlepszych propozycji dla osób, które oczekują rozwiązania dającego niskie koszty oraz gromadzenie dużej liczby danych, służących rozwojowi firmy.

Tagi

badania ankietowe badanie ankietowe badania rynku ankiety online panel badania opinii własne badanie ankietowe ankietyzacja własna ankieta agencja badawcza ankieta internetowa program do ankiet ankieta online program do ankiet online
Dobre nawyki dla serca Choroba zwyrodnieniowa stawów erecepta na wyciągnięcie każdej ręki Badania rynku – o czym warto wiedzieć? 3 sposoby na podniesienie wskaźnika NPS Ból łydki: czy to jest zapalenie żył? Co powinieneś wiedzieć na temat mitów dotyczących badań satysfakcji klientów? Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.