Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Centrum Badawczo-Rozwojowe - sektory działań

Nowe rozwiązania dla sektora naukowego i biznesowego to działania, które dotyczą niewielkiej liczby polskich przedsiębiorstw. Ten ułamek, który tworzy i rozwija innowacje wykorzystywane w branży energetycznej, farmaceutycznej, medycznej, czy też w branży inżyniersko-informatycznej. Mowa o Centrach Badawczo-Rozwojowych (CBR), odpowiadających za intensyfikację pozytywnych zmian w codziennym życiu wielu Polaków.
 

Działania Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®

Zmieniająca się struktura społeczna stawia przed przedsiębiorstwami posiadającymi status Centrum Badawczo-Rozwojowego nowe wyzwania. Jako jednostka, która staje się elementem struktury łączącej polską gospodarkę z nauką i innowacjami technologiami, Centrum Badawczo-Rozwojowe angażuje się w działania we wspomnianych wcześniej sektorach, mierząc się z wyzwaniami dotyczącymi zmian cywilizacyjnych, tj.: 
•    coraz większa zachorowalność na nowotwory w ostatniej dekadzie;
•    zapotrzebowanie na nowe metody terapii; 
•    powszechna cyfryzacja obejmująca polską służbę zdrowia; 
•    zmiany stylów życia mieszkańców naszego kraju.  


Badania w branży medycznej i farmaceutycznej podejmuje również BioStat®, w którego zespole znajdują się wysoko wykwalifikowani eksperci z dziedzin takich jak: biostatystyka, bioinformatyka, statystyka medyczna, IT, matematyka stosowana, biologia, rozwija współpracę z liderami w polskim sektorze naukowym oraz biznesowym w zakresie tworzenia i rozbudowy zaawansowanych aplikacji. 
 

Centrum Badawczo-Rozwojowe – efekty działań

Skonstruowane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe systemy są pożądanymi na rynku systemami, dzięki którym można sprawniej, bezpieczniej i lepiej prowadzić procedury naukowe (tj. badania kliniczne w medycynie) czy też wprowadzić innowacyjne rozwiązania służące komercyjnym przedsiębiorstwom. Centrum Badawczo-Rozwojowe posiadając odpowiednie zaplecze techniczne, doświadczenie i zasoby ludzkie może prowadzić również badania na rzecz instytucji życia publicznego. Efektem tych działań jest:

  • rozwój poszczególnych branż i przedsiębiorstw w zakresie wprowadzenia nowych produktów i usług, odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów oraz badań jakości, a także wsparcie zmian strategii marketingowych,
  • wsparcie zarządzania danymi z badań klinicznych oraz pomoc w trakcie opracowania wyników badań naukowych,
  • monitorowanie opinii społecznych i stylów życia Polaków we wskazanych kwestiach.

 

BioStat® jako Centrum Badawczo-Rozwojowe

Ukierunkowanie na innowacyjne rozwiązania oraz partnerska współpraca na polskim i międzynarodowym rynku biznesowym, czy też naukowym sprawiła, że w ciągu 15 lat działalności BioStat® stał się jednym z liderów w branży. Potwierdzeniem wieloletniego zaangażowania w polską gospodarkę i rozwój sfer: medyczno-farmaceutycznej, FMCG, sektora naukowego, finansowo-kredytowego, jak również sfery publicznej jest nadanie przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii przedsiębiorstwu BioStat® Sp. z o.o., statusu  Centrum Badawczo-Rozwojowego.

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat


 

Tagi

Centrum Badawczo-Rozwojowe agencja badawcza badania rynku firma badawcza analizy rynku analiza rynku analiza danych B+R CRO
Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.