Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści?

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Dzięki przeprowadzeniu ankiet online możemy uzyskać wiele informacji dotyczących grupy docelowej. Zdobycie potrzebnych informacji umożliwi tworzenie bardziej pożądanych produktów, usług oraz treści. Warto, więc zastanowić się jak można wypromować ankietę online dzięki kreatywnym ideom odnoszących się do marketingu treści.

Marketing w mediach społecznościowych

Jeśli chcesz utrzymać zaangażowanie swoich odbiorców w mediach społecznościowych, musisz się z nimi komunikować i wchodzić w interakcję. Wysłanie ankiety online jest jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić, ponieważ dosłownie zadajesz im pytania. Co więcej, pokazujesz swoim odbiorcom, że naprawdę cenisz ich myśli i opinie. Chcesz się od nich dowiedzieć, co mają do powiedzenia i chętnie słuchasz tego co mówią. Oto kilka wskazówek, jak promować ankietę w mediach społecznościowych:

  • stwórz dla niej unikalny hashtag;
  • zaoferuj zachętę w postaci nagrody, aby zachęcić ludzi do wzięcia udziału w badaniu;
  • udostępnij bezpośredni link do swojej ankiety online;
  • wykorzystaj wszystkie swoje kanały społecznościowe - Facebook, Instagram i Twitter;
  • wykorzystaj narzędzia social media, aby zaplanować ankietę z wyprzedzeniem.

Posty na blogu

Wpis na blogu to doskonały sposób, aby zwiększyć świadomość na temat Twojej ankiety internetowej, jak również wyjaśnić, dlaczego przeprowadzasz badanie i co zamierzasz zrobić z zebranymi danymi.  Podczas gdy oferowanie zachęty w postaci nagrody może zdecydowanie zachęcić do większego zaangażowania, wyjaśnienie celu ankiety online może być równie silną zachętą.  Oczywiście nie musisz od razu tworzyć długiego wpisu na blogu - wystarczy, że napiszesz tyle treści, ile potrzeba. Upewnij się, że opisujesz wszystkie podstawy, jeśli chodzi o powód, dla którego publikujesz ankietę. Istnieją narzędzia do pisania, które pomogą Ci stworzyć ten wpis. Oto kilka dodatkowych wskazówek:

  • napisz wstęp, aby zachęcić odbiorców do wzięcia udziału w badaniu;
  • zamieść link do ankiety w poście;
  • udostępnij swój wpis na blogu (a tym samym ankietę) w mediach społecznościowych i poprzez email.

Co więcej, możesz tworzyć różne ankiety internetowe dla różnych stron, aby dotrzeć do konkretnych klientów. Na przykład, możesz stworzyć ankietę dotyczącą nowego produktu, ankietę dotyczącą procesu zakupu lub ankietę dotyczącą tego, czy dana strona była dla nich użyteczna.

Współpracuj przy promowaniu ankiety online

Po co pracować samemu przy promowaniu ankiety, skoro możesz nawiązać współpracę? Współpraca przy promowaniu ankiety online zwiększa zdecydowanie jej zasięgi. Współpracując możemy wykorzystać swoją własną publiczność, jak również publiczność swoich partnerów. Takie działania z pewnością sprawią, że więcej osób wypełni udostępnioną ankietę internetową. Współpraca pozytywnie także wpływa na dobrą komunikację pomiędzy partnerami, która może trwać przez bardzo długi okres czasu.

Ankiety online to świetny sposób, aby dowiedzieć się więcej o swoich klientach i jednocześnie pozyskać nowych. Wykorzystaj wskazówki zawarte w tym artykule, aby promować swoje ankiety poprzez silną kampanię marketingową. Pamiętaj, że czym więcej danych uzyskasz tym lepsze zmiany wprowadzisz, które pozytywnie wpłyną na klientów.  

Dobre nawyki dla serca Choroba zwyrodnieniowa stawów erecepta na wyciągnięcie każdej ręki Badania rynku – o czym warto wiedzieć? 3 sposoby na podniesienie wskaźnika NPS Ból łydki: czy to jest zapalenie żył? Co powinieneś wiedzieć na temat mitów dotyczących badań satysfakcji klientów? Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.