Krok w krok za pomysłem specjalisty

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Elektroniczna dokumentacja medyczna jest jednym z efektów rozwoju cyfryzacji w Polsce. Ogromnym wsparciem okazały się być rozwiązania z branży IT dla służby zdrowia, to dzięki nim można bezpieczniej przechowywać dokumentację medyczną – dzięki zastąpieniu papierowych dokumentów elektronicznymi wersjami; szybciej przesyłać informacje dotyczące pacjentów i dokumenty, np. e-zwolnienia. Udoskonalenie rozwiniętych kalendarzy z przejrzystymi grafikami pozwala mieć stały dostęp specjalistów liczby planowanych wizyt w gabinetach i lepiej ułożyć sobie plan pracy. Jednak EDM to nie tylko szablonowe działania, w zaproponowanych przez programy formach, to także możliwość wprowadzania własnych pomysłów, aby lepiej łatwiej i bardziej intuicyjnie móc współpracować z pacjentem dzięki Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Programy do obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej oferujące możliwość wprowadzania własnych rozwiązań i pomysłów do istniejących już systemów to kolejny krok na drodze w innowacjach. Dzięki stałym konsultacjom z różnymi specjalistami z zakresu medycyny, eksperci i twórcy programu Medfile zauważyli potrzebę wprowadzenia Indywidualnej Karty Pacjenta. Jest to specjalny moduł w programie Medfile EDM, dzięki któremu każdy lekarz bądź fizjoterapeuta może stworzyć kartę wizyty odpowiadającą własnym potrzebom.

Wielość rozwiązań w tym module pozwala na szeroką rozbudowę karty wizyty pacjenta pod wymogi specjalizacji i indywidualne pomysły lekarzy i fizjoterapeutów. Teraz Indywidualna Karta Wizyty może być dopasowana wyłącznie dla pacjentów jednego specjalisty.

Budowa tego rodzaju karty jest bardzo prosta. Z poziomu „Moje konto” wystarczy wybrać moduł „Formularze” i tam wybrać polecenie „+ Dodaj Formularz”. Następnie program przekieruje do budowy formularza, gdzie pojawią pola, dzięki którym można zbudować kartę: tekstowe, graficzne, liczbowe, wielokrotnego wyboru, pola rozpoznań ICD oraz ICF,  i wiele innych.

Indywidualna Karta wizyty jest tworzona jeden raz. Następnie przy każdym pacjencie nie ma przymusu tworzenia jej na nowo. Po zapisaniu gotowej karty można z niej korzystać podczas wszystkich wizyt. To bardzo wygodne, ponieważ można korzystać z wypracowanego wzorca działań podczas wszystkich wizyt.

Istnieje także możliwość tworzenia wielu specjalistycznych Indywidualnych Kart Pacjenta i swobodnego wybierania pomiędzy nimi w zależności od tego, z jakim pacjentem spotyka się specjalista. Jeśli lekarz prowadzi II rodzaje praktyki np.: lekarza rodzinnego i pediatry może stworzyć odpowiednie dla siebie dwie karty i korzystać z nich zależnie od tego z jaki pacjent przyjdzie do jego gabinetu. Wszystkie te możliwości udostępnia Medfile EDM.

Tagi

elektroniczna dokumentacja medyczna kartoteka medyczna kartoteka pacjenta aplikacja dla gabinetu lekarskiego oprogramowanie dla gabinetu aplikacja dla lekarzy aplikacja dla przychodni program dla gabinetu
Dobre nawyki dla serca Choroba zwyrodnieniowa stawów erecepta na wyciągnięcie każdej ręki Badania rynku – o czym warto wiedzieć? 3 sposoby na podniesienie wskaźnika NPS Ból łydki: czy to jest zapalenie żył? Co powinieneś wiedzieć na temat mitów dotyczących badań satysfakcji klientów? Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.