Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów?

Scroll to the next section Biostat. More than statistics.

Utrzymanie dobrej pozycji względem konkurencji na rynku wymaga skutecznego zarządzania swoją firmą. Warto w tym celu w systematyczny sposób przeprowadzać badania satysfakcji klientów, które pozwolą na podejmowanie działań, nakierowanych na osiąganie wyznaczonych celów. Jednak badania takie w głównej mierze odpowiedzialne są za wskazanie poziomu zadowolenia klientów, a następnie zaplanowanie rozwiązań, które przyczynią się do wzrostu lub podtrzymania ich satysfakcji.

 

SurvGo jako aplikacja do badania satysfakcji

Wykorzystanie aplikacji SurvGo daje możliwość monitorowania poziomu zadowolenia klientów, a tym samym podjęcie dynamicznych działań w przypadku, jeśli klient odczuje niezadowolenie. Praca z SurvGo polega na wysłaniu drogą SMS lub e-mail do klienta zapytania, czy jest on zadowolony z dokonanego zakupu lub z dostarczonej usługi, a następnie:

  • jeśli klient odpowiada twierdząco to dziękujemy mu za wzięcie udziału w badaniu;
  • jeśli klient odpowiada przecząco to podejmujemy stosowane kroki mające na celu zatrzeć negatywne wrażenie.

 

Na czym polega rozmowa z niezadowolonym klientem?

W przypadku, gdy klient udzielił odpowiedz nie na przesłane zapytanie, to w ciągu 24 godzin do takiego klienta dzwoni konsultant, który ma za zadanie:

  • ustalić przyczyny niezadowolenia;
  • dopytać się klienta o możliwość poprawy jakości usług, produktów, standardów obsługi lub innych czynników wpływających na odczuwane niezadowolenie;
  • zanotować wszystkie uwagi i opinie, które klient ujawnia w toku przeprowadzanej rozmowy.

Jednak samo przeprowadzenie takiej rozmowy może nie przynieść spodziewanych efektów. Co prawda klient zostaje wysłuchany, a jego uwagi przyjęte, ale mimo to niezadowolenie pozostaje. W celu podniesienia poziomu satysfakcji można takiemu klientowi zaoferować:  

  • rabat bądź bon na kolejne zakupy;
  • firmowe gadżety.

 

SurvGo to korzyści

Dzięki podjęciu wyżej wymienionych kroków możliwym jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a tym samym zminimalizowanie kosztów związanych z ponownym pozyskiwaniem utraconego klienta. W końcowym etapie procesu badawczego realizowanego z wykorzystaniem SurvGo, tworzony jest raport końcowy odnoszący się do pozyskanych opinii oraz wszystkich innych uwag, które zostały przywołane przez klientów. Badanie satysfakcji klientów dzięki wykorzystaniu SurvGo, umożliwia:

  • szybki kontakt z klientem;
  • zwiększenie ilości zadowolonych klientów - przy jednoczesnym zminimalizowaniu tych niezadowolonych;
  • stałe monitorowanie poziomu zadowolenia klientów;
  • dynamiczne podejmowanie działań naprawczych – w razie zaistnienia niepożądanych zdarzeń – budujących pozytywny wizerunek firmy.

Tagi

badanie satysfakcji klientów badania satysfakcji klinetów aplikacja do badań satysfakcji satysfakcja klinetów
Badanie trendów konsumenckich. Jak efektywnie analizować zmiany na rynku? Jak wybrać agencję badawczą, która przyniesie realne korzyści? Rejestruj się do lekarzy online i ciesz się szybkim dostępem do specjalistów! Dobre nawyki dla serca Choroba zwyrodnieniowa stawów erecepta na wyciągnięcie każdej ręki Badania rynku – o czym warto wiedzieć? 3 sposoby na podniesienie wskaźnika NPS Ból łydki: czy to jest zapalenie żył? Co powinieneś wiedzieć na temat mitów dotyczących badań satysfakcji klientów? Najważniejsze pytania, które należy zadać w ankiecie sprzedażowej Jak wypromować ankiety online za pomocą ciekawych pomysłów dotyczących marketingu treści? Przeprowadzanie ankiet wśród klientów Kiedy jest odpowiedni czas na przeprowadzenie badań rynku nowych produktów? Na jakich grupach można przeprowadzać badania rynku medycznego? Ekspresowa ankieta online w zaledwie 24 godziny Ankiety w działalności biznesowej W jakim celu prowadzimy badania rynku i jak je przygotować? Erecepta krok po kroku e-Recepta - lekarzu sprawdź czego potrzebujesz, żeby wystawiać e-Receptę Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu Badania marketingowe – czym są? Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie Analiza statystyczna w medycynie Analiza segmentacyjna – co to takiego? Specyfika badań rynku farmaceutycznego Charakterystyka badań ankietowych Kreowanie wizerunku marki a badania rynku Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą? Panel konsumencki jako narzędzie badania opinii społecznej Wpływ wskaźnika Customer Effort Score na rozwój firmy Przeprowadź analizę rynku i poznaj swoją pozycję w branży Badania marketingowe pozwolą zwiększyć zyski osiągane przez Twoją firmę Analizy rynku medycznego Dlaczego warto zdecydować się na analizy rynku medycznego? Analizy rynku konkurencyjnego - co musisz o nich wiedzieć? Brand awareness research – sposoby na weryfikację znajomości marki Nieoceniona rola badań User Experience (UX) Świadomość marki - metody badań Metoda nakierowana na uporządkowane badanie Badanie rynku na wspaniałą przyszłość Krok w krok za pomysłem specjalisty Zdrowe relacje lekarz-pacjent i ich znaczenie Jak sprawić, by gabinet medyczny był rentowny Na czym polega zastosowanie SurvGo w badaniu satysfakcji klientów? Czym jest segmentacja klientów? Ilościowy charakter badań rynku Opinia pozwala patrzeć w przyszłość Co poziom obsługi klienta mówi o przyszłości firmy? O zaletach przeprowadzanych badań O poprawności procesów badawczych Analiza dla farmacji to specyficzny typ badania Efekt przyjęcia koktajlowego a konkurencyjność Skuteczność badań marketingowych Biznesowe sposoby wykorzystania badań rynku Zdecyduj się na badanie rynku i bądź bezkonkurencyjny w swojej branży Badania rynkowe - zrozumieć zachowania klientów Po co firmie badania marketingowe? Czyli poznaj listę potencjalnych zastosowań Co to jest analiza rynku? Analizy rynku niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorstwa Wiedza z raportów rynkowych zwiększy konkurencyjność Twojego podmiotu Analizy rynku a kryteria metodologiczne
Badania ankietowe od 4 zł.