2019-09-25
Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania z korzyścią dla nauki i biznesu
Centrum Badawczo-Rozwojowe - sektory działań
Nowe rozwiązania dla sektora naukowego i biznesowego to działania, które dotyczą niewielkiej liczby polskich przedsiębiorstw....
2019-08-23
Badania marketingowe – czym są?
Badania marketingowe opierają się na systematycznym procesie zbierania, analizy i interpretacji informacji o rynku docelowym, konsumentach, konkurentach i całej branży. Badania tego...
2019-08-06
Analizy statystyczne – wielopoziomowa statystyka dla przedsiębiorców, naukowców oraz instytucji publicznych
Utrzymanie pozycji i rozwój
Stabilna pozycja na rynku w silnie konkurencyjnej branży nie obędzie się bez przeprowadzenia odpowiednich działań pozwalających przewidzieć zmiany...
2019-07-12
Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie
Intuicyjnie i samodzielnie
Stworzenie profesjonalnej ankiety badawczej może przysłużyć się wielu procesom rozwojowym w przedsiębiorstwie. W perspektywie marketingowej, dzięki dobrej...
2019-05-02
Analiza statystyczna w medycynie
Średnie, mediany i korelacje
Dane, których potrzebujesz, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe swoich produktów lub bardziej efektywne następstwa przeprowadzonych kampanii...
2019-03-21
Analiza segmentacyjna – co to takiego?
Analiza segmentacyjna jest specyficznym badaniem, które opiera się na specjalnie dobranych metodach statystycznych. Wykonuje się ją po to, by zgrupować klientów...