2019-03-21
Specyfika badań rynku farmaceutycznego
Branża farmaceutyczna to największy dostawca reklam. W dużej mierze jest to odpowiedź na potrzeby współczesnego rynku farmakologicznego – ilość dostępnych bez...
2019-03-21
Charakterystyka badań ankietowych
Jedną z tych form badań, z którymi spotykamy się najczęściej, są zdecydowanie badania przeprowadzane na podstawie standaryzowanej ankiety. Mają one swoje wady i zalety,...
2019-02-20
Kreowanie wizerunku marki a badania rynku
I tak dla przykładu pozyskane wyniki w trakcie procesu badawczego można zastosować w sprawie kreowania pozytywnego wizerunku marki. Dzięki podjętemu badaniu, można skontaktować się...
2019-02-20
Badania rynku - badania nakierowane na współpracę z klientem
W związku z podejmowanymi działaniami badawczymi należy mieć na uwadze, iż realizowane badania mają przyczynić się do zwiększenia efektywności podejmowanych działań.
Plan...
2019-02-20
O fundamentalnym badaniu rynku turystycznego
W tym celu konkretyzuje się cel procesu badawczego oraz określa najważniejsze aspekty prowadzonego projektu. Przy czym nie można zapomnieć, że badanie takie powinno odpowiadać n a najważniejsze...
2019-02-20
Na co zwracać uwagę przy współpracy z agencją badawczą?
Zastanawiasz się nad tym, czy nie zlecić firmie badawczej realizacji analizy rynku? Chcesz poznać najnowsze trendy w branży i wreszcie uczynić poważny krok w kierunku rozwoju swojego...