2019-07-12
Badania ankietowe - kreuj ankietę samodzielnie
Intuicyjnie i samodzielnie
Stworzenie profesjonalnej ankiety badawczej może przysłużyć się wielu procesom rozwojowym w przedsiębiorstwie. W perspektywie marketingowej, dzięki dobrej...
2019-05-02
Analiza statystyczna w medycynie
Średnie, mediany i korelacje
Dane, których potrzebujesz, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe swoich produktów lub bardziej efektywne następstwa przeprowadzonych kampanii...
2019-03-21
Analiza segmentacyjna – co to takiego?
Analiza segmentacyjna jest specyficznym badaniem, które opiera się na specjalnie dobranych metodach statystycznych. Wykonuje się ją po to, by zgrupować klientów...
2019-03-21
Specyfika badań rynku farmaceutycznego
Branża farmaceutyczna to największy dostawca reklam. W dużej mierze jest to odpowiedź na potrzeby współczesnego rynku farmakologicznego – ilość dostępnych bez...
2019-03-21
Charakterystyka badań ankietowych
Jedną z tych form badań, z którymi spotykamy się najczęściej, są zdecydowanie badania przeprowadzane na podstawie standaryzowanej ankiety. Mają one swoje wady i zalety,...
2019-02-20
Kreowanie wizerunku marki a badania rynku
I tak dla przykładu pozyskane wyniki w trakcie procesu badawczego można zastosować w sprawie kreowania pozytywnego wizerunku marki. Dzięki podjętemu badaniu, można skontaktować się...